Jump to content

Garnan Arajin Or@


Nané

Recommended Posts

quote:
Originally posted by Azat:

Sulamita shnorakalutun, bayts marti 22in chi garnan aragin or@?


Ch@gitem Azat jan ... yes ed "orenqnerin" chem yentarkvum lol yev vorqan hnaravor e shut em tonum Garnan galust@

 

_______________________________________________

 

... ays banasteghtsutyunn el dzez vorpes Garnan Avetum.

 

Garnan Vtangavor Hot@

 

--Harkavor che, -- asum em yes inqs indz,

Asum em yes mtqis mej

U mek mek el` gji nman` bartsradzayn:

Harkavor che ays nor ser@ voch mekis`

Voch qez, voch indz:

Voch mekis...

 

Bayts akama dersasanits (haskanum es? akama~),

Ha~, akama derasanits ov e d@zhbaxt aravel ...?

Yev kuyr dzerqs

Kuyrin hatuk xarxapumov u doghov

Hervits-heru dzerqd, mejqd kam achqerd e voronum

Yev molegin shoshapumov kartses nrants vrayits

Jnjum e im "harkavor che"-n tar ar tar ...

 

Va~y qez, tshva~r yerjankutyun,

Tanjanqi ho~gh@ glxid:

Mite nra chap el ch@kas? vor ch@tanjes inqd qez,

Vor moranas "mite"-ner@,

"Che vor"-ner@ qo yerksayr

Yev andznatur lines inqd qo @ntatsqin

Garnan pes:

 

Isk garu~n@...

Ardzakvum e jampaneri paghn arden

Kpchun tsexn e hover arnum ishxelu:

Yev dzneri mamni vra vtakner@ halotsqi

Irents hunov bats en anum noranor

Yerakner u zarkerakne sev u taq.

Sksvum e mi nor garun anhata~k u anhata~k`

Yerazi mej mez patahogh ankumi pes anhatak ...

 

Inchqa~n kuzes "harkavor che~" gorgora.

Inchqa~n kuzes togh ugheghd yerkmtanqi sev jermits

Dzyan pes halvi,

Darna paghats tanapur.

Inchqa~n kuzes xach dir vrad

Qo sepakan aryunov, --

 

Miyevnuynn e.

 

"Harkavor che~"-n ir isk kamqi hakarak,

Inqn irenits taqun angam`

 

I verjo

 

Verapoxvum u darnum e "i~nch uzum e togh lini"

Vorovhetev... mard@ ma~rd e, vo~ch te qaylogh gaghapar...

Vorovhetev... inqd garnan vtanavor hot unes.

Vorovhetev... inqs el garnan vtangavor ayd hotits

Misht zgum em glxaptuyt,

Vor tevum e amisner...

Vorovhetev... partvel? ayo~,

Umi~ts kuzes du partvi~r,

Sakayn vo~ch te inqd qeznits.

Inqd qeznits partvelov`

Du darnum es psor tsamon

Kam inqnatap pati tsep

Yev voch nuynisk mi meqena,

Get meqena~ xelatsi,

Vor kuzei~ iroq darnal,

Bayts inch anem? Inch anem?

Yete bnav chi~ statsvum, inch anem?

El inch mnats vor i~nch anem sireli~s?

Mnats gora~l, te yerkusis` indz u qez,

"Harkavor che~"-n harkavor che~ iskapes.

Me~nq enq irar harkavor...

 

Paruyr Sevak

03/17/64

Dilijan

 

[ March 02, 2002, 07:32 PM: Message edited by: Sulamita ]

Link to comment
Share on other sites

quote:
Originally posted by Sip:

De vor hima garoona, yekek amenov:

 

Garoon Garoon Garoon e, Siroon Siroon Siroon e, ed ko sev sev ...


Man, I love Google. Too bad I can't find an mp3 file

 

click here

 

Anette jan, if you want to celebrate spring early, I am all for it. (BTW: is that how you spell your name? My best friends name is Anette.)

Link to comment
Share on other sites

quote:
Originally posted by Azat:

 

Anette jan, if you want to celebrate spring early, I am all for it. (BTW: is that how you spell your name? My best friends name is Anette.)


NOOOOOOOOOOOO ... I have already made a big deal about this lol Movses used to spell it Anita. Then I corrected him and that is why he always writes AnEta

 

So its Aneta ... not Anita, not Annette, not Anyuta ... but ANETA.

 

Thank you

Link to comment
Share on other sites

quote:
NOOOOOOOOOOOO ...
Aneta jan, Sorry if I struck a wrong nerve.

 

Hope you don't think that I am a bigger bonehead than you usually do.

 

[ March 04, 2002, 11:23 AM: Message edited by: Azat ]

Link to comment
Share on other sites

This is my favorite time of the year. The hills are all green, the flowers are blooming, the trees are blossoming, the birds are chirping, the sky so blue... Everything is so beautiful.
Link to comment
Share on other sites

quote:
Originally posted by Azat:

quote:
NOOOOOOOOOOOO ...
Aneta jan, Sorry if I struck a wrong nerve.

 

Hope you don't think that I am a bigger bonehead than you usually do.


Nooooooooo ... not at all My smilies ( ) should have told you that I was only having fun I'm an easy-going person and my nerves don't get struck that easy

 

And for the record - you are not a bonehead !!!

 

Enjoy the season

Link to comment
Share on other sites

quote:
Originally posted by MosJan:

Azat jan mi hat Geretsik Tsaxkepunj yev 100% HAykakan Ginin hnaravor e vor qez ognen:)

 

kam el mi geretsik Poyem / BAnastertsutyun grvats PAruyr Sevaki Kormits


MosJan ... Paruyr Sevakin yetmahu poem es uzum grel tal? ay ay ay ay ay ... ir gratsner@ indz bavakan en amboghj mi kyanq.

 

Isk geghetsik tsaghikner@ yes arden gtel em - dashtayin kakachner !!! (inch anenq vor CalFed-i parking lot-um en ajum ... bayts ho irents apupaper@ dashtum en ajel)

Link to comment
Share on other sites

quote:
Originally posted by Sulamita:

...

And for the record - you are not a bonehead !!!

 

Enjoy the season


Ahhh, I see you do not know me.

 

You too enjoy the season. Are you going to Armenia this year?

 

[ March 04, 2002, 11:01 PM: Message edited by: Azat ]

Link to comment
Share on other sites

Shnorhavorum em Bolor Hayuhineri yev bolor KAnants MArti 8 - Tsankanum Ameniyn BAriq, yerjankutyun, SER yev amenakarevor@ vor Hay knoj achqer@ el taxtsot chlinen, vor Hye Mor Achqer@ el chArtsunqotven irenst zavaki Namak@ kardaluts yev kam n@ranst pand@xtutyan janaparh dnelis.

Tor GArnan iys arajin ton@ mi nor krak vari dzer srterum, mi nor anmar j@pit dzer demqin !

 

Shnorhavor dzer Marti 8@ sireli Hayuhiner

 

MOvses

Link to comment
Share on other sites

Dear Aneta, (my boneheadness is coming out) what is so significant about April 7th? If I am not mistaken it is Nvards birthday somewhere around there, are we going to celebrate till that day?

 

As to when you may visit Yerevan, let me guess, late summer early fall? I actually may as well. Only if I do not change my job, if I do I am sure I can't get vacation days to do so this year, but for sure next.

Link to comment
Share on other sites

Dear Azat

 

April 7 is the day designated by the Republic of Armenia as Women's Day. This was probably an attempt to change EVERTHING that was "sovetakan." But they forgot that March 8 is the INTERNATIONAL Women's Day and there was not much "sovetakan" about it. In any case, now they celebrate Women's Month from March 8 to April 7 Vat chi che?

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Actually I will be in Erevan for my birthday

(1/4 "darekan" darnal@ aydqan el hesht che) hehe

Link to comment
Share on other sites

quote:
Originally posted by Azat:

Aneta jan,

Vat chi, bayts karogha imanas "Armenian mens day" yerba? Mek liner mez mi qich sirer.

 

Aghchik jan, es jam@ 4:00 inch eir anum interneti vra?


Armenian Men's Day ch@ka bayts yes February 23-in shnorhavorum em hay t@ghanerin (yete iharke hishum em lol)

 

Anqnutyun ... (see Poetry section)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...