MosJan

Էլի ԼաՎա

• Admin
  • PipPipPipPipPip
  • 31,196 posts

Posted 03 November 2008 - 06:46 PM

ROBBING THE OTHERS OF THEIR GLORY
  • When your patience is exhausted

Varouzhan Karapetyan was the person in charge of military affairs in the European office of ASALA. In 1983, he was arrested in France after the terrorist act organized in the French airport "Aurles" and was sentenced to life imprisonment. Eighteen years after serving his sentence in France, V. Karapetyan was released. On April 24, 2001 he came to Armenia, settled in his homeland, and now lives in Dilijan, in a house he has built on his own.

"My patience is exhausted. Those who rob others of their glory have increased in number, and they abuse the human sacrifice. It's now time to speak and tell the truth," VAROUZHAN KARAPETYAN said in an exclusive interview to "Hayots Ashkharh".

"Mr. Karapetyan, you have never had an interview with the Armenian journalists although you have been living in Armenia for more than 7 years now. What has made you so indignant that you decided to express your opinion in the press?"

"When the ox ploughs the field, the wooden plough pulls it from behind and the animal sweats. The sweat attracts the lice which never miss the chance to say at the end that they have ploughed the field on their own. This is the philosophy of our life.

The best guys sacrificed their lives, while the time-servers are now using their merit. We initiated the operation of "Aurles" airport ourselves, as a sign of protest against Levon Ekmedjyan's being hanged in Istanbul in 1982. We had planned to blow up the plane belonging to the "Turkish Airlines" company, which was transporting high-ranking officials, Generals and diplomats of the Turkish intelligence service. Our target was definitely clear. During the operation, 10 Turks were killed and other 60 were injured.

I was arrested, served my sentence and then was released, and, as a representative of the third generation of an Armenian emigrant, I returned to my homeland. In the course of the past 7 years, I never displayed any kind of political orientation.

When, in the 1970's, we founded the Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia, our struggle was not class-oriented, and it didn't bear a political character; our principal goal was to liberate the occupied lands of Armenia. In 1991, Armenia regained its independence. Therefore, the issue of the Armenian Cause is to be resolved by the Armenian statehood, and it should never be adjusted to the mentality of a certain group or party. The state mentality is the pledge of the existence of our statehood. In the 1990's, when the existence of our motherland was at stake, the consolidation of the power of Armenians in Artsakh had become an imperative.

When the war or battle is over, the freedom fighter who was ready to become a martyr should realize that his mission is over, and he should be able to take a halt and cease the struggle. A freedom fighter must be able to keep his name high; he must never stagnate, never appear on the political arena and spot his reputation. And this is exactly what many friends of mine and many freedom fighters did.

However, it turns out that when the lion is missing, the foxes begin dancing in the forest. And one of such foxes is the criminal who introduces himself as Sargis Hatspanyan."

"Who is, after all, Sargis Hatspanyan who currently acts as a 'pro-Levon activist'"? What does he have to do with the Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia?"

"When we were arrested, Sargis Hatspanyan was one of the time-servers who took advantage of our status. He came to the independent state of Armenia, introduced himself as a fighter and even the leader of the Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia and speculated the most sacred patriotic sentiments of our people.

Hatspanyan was a mysterious nature. His real surname was Ekmedjyan. When living in France, he speculated the fact of bearing the same surname as martyr hero Levon Ekmekdjyan but as a matter of fact, he had no relationship with either Levon or our army. In this way, he managed to organize several donations in the Diaspora. He extorted and realized the sums that were collected with the purpose of providing aid to the arrested freedom fighters as well as assisting in the war of Artsakh.

He didn't have a house in France; in that sense, he was a vagabond. But he managed to amass a fortune due to his charity organization. Now, Sargis Ekmedjyan has translated his surname from Turkish and become Hatspanyan; he now has a luxurious shop in the Northern Avenue and a house in Toumanyan Street.

The so-called Hatspanyan now introduces himself as a freedom fighter of the detachment which was led by hero of the Artsakh war Leonid Azgaldyan and a former member of ASALA, although he had never had anything in common with the secret army; neither had he been in the battlefields of Artsakh, at least for an hour.

I have met him only once. During our conversation, he refused to confess that he had ever introduced himself as a member of ASALA, but he insisted that he had been put to prison in France in 1983, in the frameworks of the "Aurles" case. I thought I might not have recognized him or be unaware of his involvement. However, I learnt from Rene Levonyan, honored priest of the Armenian Evangelistic Church, that the so-called Hatspanyan was not only an obscene liar but also a robber of the glory gained at the price of the sufferings of others. That wretched creature who poses danger to society reminds me of one story.

Two prisoners were close friends. When the time of their release drew near, one of them asked the other what he was going to do after being released from prison. And he reminded his prison mate that he had been put to prison for killing one of the two villains of their village and wouldn't be able to live in peace unless he squared accounts with the other. The other said that he was going to build a private house on the top of the mountain and live there in peace with his family. Years later, the former visits his friend, sees that he has translated his desires into reality and feels happy for him. Then he confesses that he hasn't put his plans into practice because the villains in the village had increased in number while he was serving his sentence in prison.

The same I can say about myself. When I was released from prison, I saw that the villains had increased in number. It is very hard to put up with the idea that the villains enjoy the products of your sacrifice. But what to do when there are a lot of such villains. You can't kill them all. So, it is necessary to reveal their essence. The people have a wise proverb which says what is done by night appears by day, and the truth has to be disclosed.

I just dread when the time-servers and immoral creatures start expressing concerns over the Artsakh issue. For such kind of people, Armenia is the beautiful lady they want to rape. This is why I decided to interrupt my silence.
  • GEVORG HAROUTYUNYAN

#2 MosJan

MosJan

Էլի ԼաՎա

• Admin
  • PipPipPipPipPip
  • 31,196 posts

Posted 03 November 2008 - 06:47 PM

Edward jan mi hat karda sa

#3 MosJan

MosJan

Էլի ԼաՎա

• Admin
  • PipPipPipPipPip
  • 31,196 posts

Posted 05 November 2008 - 02:23 PM

NSS INSTITUTES COURT ACTION

The National Security Service has instituted court action on the basis of the report of Sargis Hatspanyan. Relying on some verified sources the latter stated an attempt was being plotted upon Serzh Sargsyan. In this connection, the NSS has launched legal proceedings under Article 35-305 of the Criminal Code /deliberate attempt against a statesman/.

#4 ED

ED

Քեռի

• Nobility
  • 5,960 posts
  • Interests:Music, traveling, Salvador Dali, Tolstoy, Sevak, Charents
    wine, sushi and lots lots more

Posted 05 November 2008 - 06:29 PM

srtis dare kskistov kartaci Mosjan, en tsareri u katsinini patmutyunna

isk inch verabervuma ASALA-I qajerin, amen zohvaci hamar mi yekexeci pity sarqenq

gites inch mits ekav? menq enq mer sareri mejits mi tox

"du tuxs goxatsox axves es" hima et bji tulena

For such kind of people, Armenia is the beautiful lady they want to rape.

ba menq yerpenq xelqi galu? chgitem, yerevi mi 100 tari petq e

Edited by ED, 05 November 2008 - 06:33 PM.

#5 MosJan

MosJan

Էլի ԼաՎա

• Admin
  • PipPipPipPipPip
  • 31,196 posts

Posted 10 November 2008 - 04:43 PM

FRENCH NATIONAL ARRESTED ON FALSE EVIDENCE CHARGE

article's photo
A citizen of France of Armenian origin who actively participated in this year’s post-election rallies in Yerevan and faced deportation last month is now facing up to five years in jail on false evidence charges, his lawyer confirmed Monday. Sarkis Hatspanian, who set up permanent residence in Armenia in the 1990s, was arrested late last week in connection with his earlier interview with an opposition daily in which he claimed the head of state was a target of an imminent assassination attempt. The National Security Service had instituted a criminal case on the basis of the publication in “Haykakan Zhamanak” on the hallmarks of a penal code article dealing with attempted assassinations of state officials. But as Hatspanian’s lawyer said, apparently finding no sufficient evidence to back up the claim, the investigation body decided to open a case against the oppositionist on the charge of giving false evidence. Tigran Atanesian told RFE/RL that Hatspanian was detained late on Friday in what he considered to be a politically motivated case. He, however, quoted his client as saying that he had been treated well and within the framework of the law. It emerged on Monday that a court had placed the French citizen in custody for two months pending investigation. Hatspanian moved to Armenia from France in 1990. He took part in the subsequent Armenian-Azerbaijani war for Nagorno-Karabakh. A critic of Armenia’s current leadership, Hatspanian publicly backed former President Levon Ter-Petrosian’s bid to return to power, participating in massive anti-government demonstrations held in the wake of last February’s presidential election. Hatspanian was holed up in his Yerevan apartment for several days as he faced deportation shortly after returning to Armenia in early October. Police officials said then former President Robert Kocharian revoked Hatspanian’s long-term residency permit in March. Under Armenian law, however, authorities cannot deport a foreign citizen if the latter has underage children in the country. Talking to RFE/RL on Saturday, Zhirayr Sefilian, another, more prominent war veteran lacking Armenian citizenship and backing the Ter-Petrosian-led opposition, condemned Hatspanian’s arrest.
* By Astghik Bedevian

#6 MosJan

MosJan

Էլի ԼաՎա

• Admin
  • PipPipPipPipPip
  • 31,196 posts

Posted 10 November 2008 - 04:44 PM

QUOTE (ED @ Nov 5 2008, 04:29 PM)
srtis dare kskistov kartaci Mosjan, en tsareri u katsinini patmutyunna

isk inch verabervuma ASALA-I qajerin, amen zohvaci hamar mi yekexeci pity sarqenq

gites inch mits ekav? menq enq mer sareri mejits mi tox

"du tuxs goxatsox axves es" hima et bji tulena

ba menq yerpenq xelqi galu? chgitem, yerevi mi 100 tari petq e

Ed jan mi qich el te HAmpereq k@tesnenq te irakan patmutyuN@ inch er

#7 ED

ED

Քեռի

• Nobility
  • 5,960 posts
  • Interests:Music, traveling, Salvador Dali, Tolstoy, Sevak, Charents
    wine, sushi and lots lots more

Posted 10 November 2008 - 06:15 PM

QUOTE (MosJan @ Nov 10 2008, 02:44 PM)
Ed jan mi qich el te HAmpereq k@tesnenq te irakan patmutyuN@ inch er

inchi enq esqan tarber u terahavat darel mer nkatmamb? chgitem, eli spasenq, hamperenq! astvats tvela Hayin menak hamperanq

#8 MosJan

MosJan

Էլի ԼաՎա

• Admin
  • PipPipPipPipPip
  • 31,196 posts

Posted 20 April 2009 - 02:36 PM

<h2 class="title">Սարգիս Հացպանյանը դատապարտվեց 3,5 տարվա ազատազրկման</h2> [ 2009/04/20 | 21:12 ] Հիմնական թողարկում, դատարան, քաղաքականություն
Արարատ Դավթյան

Փաստաբան Հովիկ Արսենյանը պատրաստվում է վերաքննիչ բողոք ներկայացնել ֆրանսահայ Սարգիս Հացպանյանի դառավճռի դեմ: Սակայն նրա խոսքերով` հույսն ավելի շատ քաղաքական իրադրության փոփոխության վրա է: Հակառակ դեպքում, ըստ Արսենյանի, բողոքը կմերժվի, «որովհետեւ այս հարցը, դժբախտաբար, ոչ թե իրավական, այլ քաղաքական հարթությունում է»:

Ապրիլի 9-ին Կենտրոն եւ Նորք-Մարաշ համայնքների ընդհանուր իրավասության դատարանը, Գագիկ Ավետիսյանի նախագահությամբ, Սարգիս Հացպանյանին «Սուտ մատնության» համար դատապարտեց 3,5 տարվա ազատազրկման:

Ընդդիմությունը, մասնավորապես Հայ ազգային կոնգրեսը Հացպանյանին դասում է քաղբանտարկյալների շարքին:

Սարգիս Հացպանյանը մասնակցել է Արցախի գոյամարտին, մեր երկրում ներկայացրել է սփյուռքահայ տարբեր կազմակերպություններ, իսկ 1990 թ. ընտանիքի հետ մշտական բնակություն է հաստատել Հայաստանում:

2008 թ. նախագահական ընտրությունների ժամանակ նա պաշտպանում էր Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի թեկնածությունը, իսկ ընտրություններից հետո մշտապես Ազատության հրապարակում էր. ապրում էր վրանում: Նա 4 օր հացադուլ հայտարարեց եւ այն դադարեցրեց միայն Տեր-Պետրոսյանի հորդորով: Ազատության հրապարակում Սարգիս Հացպանյանը հարթակից ելույթներ էր ունենում, քննադատում իշխանություններին:

2008 թ. փետրվարի 27-ի հանրահավաքում Հացպանյանը հայտարարեց, որ ոստիկանները փորձել են խուզարկել իր տունը, սակայն կինն ու երեխան նրանց առջեւ դուռը չեն բացել: Ավելի ուշ Սարգիս Հացպանյանը թերթերից մեկին պատմել էր, որ փետրվարի 24-ից իր յուրաքանչյուր ելույթից հետո օրական գոնե երկու անգամ բարձրաստիճան ոստիկանները մոտեցել են իրեն եւ հրավիրել բաժին` զրուցելու. «Ես էլ նրանց ասում էի` եթե ձեր հրավերը Հայաստանում գործող օրենքներին համապատասխան արվի, որեւէ խնդիր չեմ տեսնում, անմիջապես կներկայանամ»:

Փետրվարի 28-ից մինչեւ մարտի 3-ն ընկած ժամանակահատվածում ոստիկանությունը մի շարք անձանց, այդ թվում` Սարգիս Հացպանյանի մասով հայցադիմում ներկայացրեց Վարչական դատարան` «Ժողովներ, հանրահավաքներ, երթեր եւ ցույցեր անցկացնելու կարգը խախտելու» համար վարչական պատասխանատվության ենթարկելու պահանջով: Հացպանյանը տուգանվեց նվազագույն աշխատավարձի հիսնապատիկի չափով:

Մարտի 1-ից հետո, թեեւ Ս. Հացպանյանի նկատմամբ հետախուզում հայտարարված չէր, սակայն վերջինս ընդհատակում էր: Իր արարքը նա 2008 թ. հուլիսին մամուլին տված հարցազրույցում բացատրել էր նրանով, որ «թեկուզ իբրեւ սովորական վկա դատախազություն կանչվող բոլորովին անմեղ մարդուն վկայից կասկածյալ, իսկ կասկածյալից մեղադրյալ դարձնելն ընդամենը մեկ քայլ է»: Ընդհատակից դուրս գալու պարագայում «մի՞թե պարզ չէ իր նման օտարահպատակ մեկի հետ լինելիքը»,- հարցնում էր նա:

Ընդհատակում գտնվող Հացպանյանը մամուլին պատմել էր նաեւ, որ մարտի 1-ի առավոտյան հատուկ ջոկատայիններն իրեն նույնպես դաժանաբար ծեծել էին, ինչի պատճառով «մարդու նման ինքնուրույն ոտքի կանգնելն ու շարժվելս երեք, իսկ նախկին վիճակս վերգտնելը հինգ շաբաթ տեւեց: Այդ օրվանից առայսօր գտնվում եմ ազատագրված տարածքներում»:

Հոկտեմբերի 6-ին Սարգիս Հացպանյանը վերադարձավ տուն, սակայն ընտանիքի անդամների հետ փակվեց իր երեւանյան բնակարանում եւ դուռը ոչ մեկի առաջ չէր բացում, քանի որ իրավապահները շրջապատել էին նրա բնակարանը: Պարզվեց, որ դեռ մարտի 10-ին, երբ Երեւանում հայտարարված էր արտակարգ դրություն, նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանի կարգադրությամբ Հացպանյանը զրկվել էր Հայաստանում բնակվելու իրավունք տվող հատուկ կարգավիճակից:

Սարգիս Հացպանյանը Հայաստանում հատուկ կացության կարգավիճակ առաջին անգամ ստացել էր 1990 թ., որը վավեր է եղել մինչեւ 2006 թ: Նույն թվականին նրա կարգավիճակը երկարաձգվել էր մինչև 2016 թվականը: Քոչարյանի կարգադրությամբ այդ կարգավիճակից զրկվելով` ստացվում էր, որ ընդհատակից տուն վերադառնալով` Հացպանյանը Հայաստանի տարածքը հատել էր ապօրինի: Հենց այս հիմքով էլ ոստիկանության Կենտրոնի բաժանմունքը նրան ենթարկեց 50 հազար դրամ տուգանքի:

Մյուս կողմից` Քոչարյանի կարգադրությունը սահմանում էր, որ Հացպանյանը Հայաստանի սահմանը պետք է լքի հնգօրյա ժամկետում: Ուստի շրջանառության մեջ դրվեցին Սարգիս Հացպանյանին արտաքսելու մասին խոսակցությունները:

Անմիջապես մի շարք մտավորականներ, տարբեր կազմակերպություններ եւ ընդդիմադիր ուժեր հանդես եկան դատապարտող հայտարարություններով` պահանջելով «անհապաղ դադարեցնել Արցախի հերոսներից մեկի նկատմամբ հալածանքն ու հետապնդումը»: Հայտարարություններում ընդգծվում էր, թե Հացպանյանին ուզում են արտաքսել «իր տեսակի եւ այլակարծության համար»:

Արտաքսման մասին խոսակցություններն ու քննարկումները սկսել էին մարել, երբ նոյեմբերի 4-ին «Հայկական ժամանակ» օրաթերթի միջոցով Սարգիս Հացպանյանը հայտարարեց, որ նախագահ Սերժ Սարգսյանի դեմ նախապատրաստվում է մահափորձ:

«Դրա համար մշակված է մի քանի սցենար: Դա կարող է լինել ինչ-որ միջազգային ճանապարհորդության ընթացքում օդանավի անսարքության պատճառով տեղի ունեցող «ավիավթարի», նախագահի աշխատակազմում գտնվող մի «նախկին դաշնակցական Նաիրի Հունանյան-2»-ի կամ էլ «ոչ մի թիզ հող թշնամուն» ասող արցախցի մի «քաջ ֆիդայու» միջոցով»,- ասել էր Հացպանյանը։

Ազգային անվտանգության ծառայությունում հարուցվեց քրեական գործ` «Պետական գործչի սպանության նախապատրաստում» հոդվածով։ Նոյեմբերի 7-ին Հացպանյանը ձերբակալվեց, իսկ 3 օր անց կալանավորվեց. նրան մեղադրանք առաջադրվեց «Սուտ մատնություն» կատարելու համար: Վերաքննիչ դատարանն անփոփոխ թողեց առաջին ատյանի դատարանի «խափանման միջոցը` կալանավորում» ընտրելու որոշումը:

«Քրեական գործի հարուցումն աբսուրդ էր: Եթե անձը պետական իշխանական մարմիններին հաղորդում կամ գրավոր հայտարարություն է ներկայացնում, այնուհետեւ պարզվում է, որ դա մատնություն է, վրա է հասնում Քրեական օրենսգրքի 333-րդ հոդվածը («Սուտ մատնություն»): Իսկ Հացպանյանն ընդամենը հարցազրույց է տվել թերթին եւ հայտնել իր կասկածները, որ նախագահի նկատմամբ հնարավոր է կատարվի ոտնձգություն: Հայրենասեր լինելով` իր անհանգստության մասին նա բարձրաձայնել է հանուն պետականության կայունության»,- ասում է փաստաբան Հովիկ Արսենյանը:

Մյուս կողմից, վերջինիս հավաստմամբ` Ս. Հացպանյանի արարքում հանցակազմի բացակայությունը փաստվում է հենց քրեական գործ հարուցելու մասին որոշմամբ:

«Դրա մեջ գրել են, որ Սարգիս Հացպանյանը նպատակ է ունեցել իր անձի գերազանցությունը ցույց տալ քաղաքական մարմինների առաջ: Այս պարագայում էլ ի՞նչ քրեական հետապնդման մասին է խոսքը»,- զարմանում է Արսենյանը:

Հացպանյանին ազատ արձակելու` տարբեր մարդկանց եւ ուժերի հորդորների պես ապարդյուն եղավ նաեւ Սարգիս Հացպանյանի ակցիան. «Վարդաշեն» քրեակատարողական հիմնարկում նա շուրջ մեկ ամիս հացադուլ արեց, իսկ վերջին մի քանի օրը հրաժարվեց նաեւ ջրից` «իրեն եւ քաղբանտարկյալներին» ազատ արձակելու պահանջով:

2009 թ. մարտին Սարգիս Հացպանյանի գործն ուղարկվեց դատարան: Վերջինս դատավարության ժամանակ պնդեց, որ իր դեմ հարուցված քրեական գործը հորինված է. «Քննիչը որտեղի՞ց գիտե, որ գիտակցորեն սուտ եմ ասել կամ կեղծ տվյալներ եմ հայտնել ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչներին: Պատրաստ եմ փաստել, թե իրականում ով է սուտ մատնություն անում»,- դատարանում հայտարարեց ամբաստանյալ Հացպանյանը: Ըստ նրա` ինքը որեւէ մեկին չի մեղադրել, այլ պարզապես նշել է Սերժ Սարգսյանի դեմ մահափորձի հարցում շահագրգիռ ուժերին` «Ռոբերտ Քոչարյան, Դաշնակցություն եւ նախկին արտգործնախարար Վարդան Օսկանյանի հիմնադրած «Սիվիլիթաս» հիմնադրամի «օտարահաճ սպասավորներ»»:

Մեղադրողի այն հարցին, թե ինչու՞ նախապատրաստվող հանցագործության մասին չի հայտնել իրավապահ մարմիններին, Սարգիս Հացպանյանը պատասխանեց, թե «իշխանության թեւերից վստահում է միայն «չորրորդ իշխանությանը», որին էլ հայտնել է այդ մասին»:

Դատախազ Արամ Ամիրզադյանը միջնորդել էր Հացպանյանին դատապարտել 4,5 տարվա ազատազրկման:

«Շատ տարօրինակ էր այս պահանջը, քանի որ դեռ նախաքննության ընթացքում հերքվել էր սուտ մատնության հանցակազմը,- մեկնաբանում է պաշտպան Հ. Արսենյանը: - Ազգային անվտանգության ծառայության երեք գլխավոր վարչություններ` ռազմական հետախուզության, հակահետախուզության եւ ահաբեկչության դեմ պայքարի, վարույթն իրականացնող մարմնի հարցմանը պատասխանել են, թե հոդվածում նշված փաստերը վերացական են, կոնկրետություն, որոշակիություն գոյություն չունի: Այլեւս ակնհայտ էր, որ քրեական գործը պետք է կարճվեր, այնինչ մարդիկ պահանջում էին կիրառել առավելագույն պատիժ»:

Դատավոր Գագիկ Ավետիսյանը մեղադրողի միջնորդությունը բավարարեց մասնակի` Սարգիս Հացպանյանին դատապարտելով 3,5 տարվա ազատազրկման:

Իր վերջին խոսքում Հացպանյանը նշել էր, թե «քրեորեն պատժելի ոչ մի հանցանք չի կատարել», եւ ցանկացած մեղադրական դատավճիռ անհրաժեշտության դեպքում բողոքարկելու է Եվրադատարանում:

#9 Johannes

Johannes

Յովհաննէս

• Nobility
  • 2,911 posts

Posted 21 April 2009 - 06:26 AM

Ընդհանրապէս, Արցախի հերոսներին բացառիկ յարգանք եմ տածում, թէեւ օրէնքը բոլորին է: Նախընտրելի է՝ ներում տրուի:

Ըստ նրա` ինքը որեւէ մեկին չի մեղադրել, այլ պարզապես նշել է Սերժ Սարգսյանի դեմ մահափորձի հարցում շահագրգիռ ուժերին` «Ռոբերտ Քոչարյան, Դաշնակցություն եւ նախկին արտգործնախարար Վարդան Օսկանյանի հիմնադրած «Սիվիլիթաս» հիմնադրամի «օտարահաճ սպասավորներ»»:

Վերոյիշեալ մէջբերումում տեղ գտած մէջբերումը Հացպանեանի խօսքն է. ըստ լրատւութեան:

Քաղաքացիական "հանճարեղ" մտքի արգասիք է՝ Վարդան Օսկանեանը հաւանական ահաբեկիչ նկատելը:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users